Let's go with the flow


Suttit med den förjävla skitsammen i snart två timmar och har väl för mesta dels skrivit en massa då jag sedan trott att det jag skrivit varit för dåligt då jag genast raderat hela skiten, och så har proceduren varit om och om igen. Snackade med calle i tele för en liten kort peppning då vi båda sitter och skriver den här skiten. Mobilen börjar balla ur ännu mer då jag anar att microfonen börjar sluta fungera.. men vi får se hur det blir med det. Skulle ju vara bra att kunna prata med folk. Nu blir det att försöka fixa detta någorlunda tills ikväll, helst innan bb börjar då jag skulle vilja sätta mig med min ben and jerry och äta den utan att behöva skriva samtidigt. Håller tummarna.. hörs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback