KOMPLETTERIng HIT & DIT


Löpar rundan gick över förväntan och min kondis var inte så dålig som jag trodde, eller inbillade mig att den var så jag sprang på ett tag. Möttes av calle och hans far på vägen och bestämde mig för att vända och köra lite styrka i uppförsbacken vilket var pain in the as, så det kommer definitivt kännas imorgon. Det blev ingen större pluggning efter jag tränat utan drog på mig myskläder, åt och satte mig och designade en blogg till mitt dans crew, lite likt denna men lite färger ändrade och headern är såklart utbytt. Kommer länka till den här när den är färdiggjord så ni kan se våra dansfilmer. Hur bra är inte det? Men anyway, fått i mig en halv ben and jerry och jag är mätt som en plätt, ska försöka rulla vidare till byrån och rulla tillbaka med spanskaboken och den ska få joina mig denna kväll. Har fått lite kompletteringar för endel arbeten och prov inskickade nu och det känns som om en börda är borta ifrån mina axlar. Måste även slänga ur mig det att jag hade ju svenska nationella talet idag och det gick förjävla bra, därav mitt lyckliga och braiga humör. Godnatt!

kommentarer
posted by: Jessica

Hej!



Har en tävling i bloggen där du kan vinna en valfri samling med kakeldekorer i form av recept!

Hur fina somhelst!

In och tävla!

http://jessica182.blogg.se/2012/april/tavling.html



Kram!

2012-04-16 @ 23:57:25
hemsida: http://jessica182.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback