GOTLÄNDSKA RAUKAR

Smått härlig bild ifrån ett raukställe på gotland ifrån förra sommarens klassresa med 9A.

Dansen gick bra och har fått reda på att vi har 3 otroligt roliga gigg på gång. En ny korr är utlärd som även  är vårshows dansen och jag har goda aningar angående det. Ska bli otroligt kul faktiskt Imorgon väntar en ny dag och en ny skolvecka och jag kunde inte vara mer taggad känns det som, detta med svenska nationella talet kastade jag åt sidan och började på ett helt nytt jag faktiskt skrev på, tro det eller ej, endast 15 minuter. Tack min kära pojkvän för bra inspiration. Du är guld värd.

Den kommande veckan ser ganska lugn ut för min egna del, vad de gäller inlämningsuppgifter iallafall. Prov på både tisdag och onsdag och har hål hela förmiddagen fram till klockan 12.40 då jag börjar skolan, gotta love it! Nu går en taggad tjej och bäddar ner sig i sängen och tackar för mig. Sovmorgon till halv tolv imorgon men jag behöver sömnen, tro mig. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback