AVSLUTNING @ WORK


Avslutning med jobbet idag vilket är lite lättande, men även otroligt tråkigt. Kommer inte längre denna termin ha några barn på onsdagskvällarna som piggar upp mig om jag haft en jobbig dag i skolan - vilken barnen alltid gör då de är på bra humör, always. Men även skönt då jag kommer kunna lägga ner dessa timmar på oklart skolarbete, om jag nu har något. Ska iväg så tidigt som möjligt till gymnastiksalen för att sätta mig med de andra 4 ledarna och skriva under cirkus 79 diplom, håller tummarna på att vi hinner på en timma. Annars blir det knepigt.. Hörs ikväll när jag kommer hem ifrån avslutninen med gymnasterna!

kommentarer
posted by: Nathalie

Sv; Åh tack! :D

Jag fixar faktiskt mina collage på powerpoint, jag fixar mitt collage/min bild där, kopierar och klistrar in på paint. Och sen spara, det funkar jättebra! :D

Jag hade en systemkamera, men den tappade jag i golvet...Så nu har jag en liten Nikon coolpix :)



Kram

2012-04-25 @ 15:32:03
hemsida: http://nattstyle.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback